Heipä taas :)

Jotain pientä olen saanut taasen valmiiksi, ainakin melkein. Olen tekemässä kahta Tonttu-pupua, joista toinen on pieniä yksityiskohtia vailla valmis. Yleensä noilla pienemmillä Tilda-kaneilla olen ommellut hatun päähän kiinni, mutta tällä isommalla kanilla  tonttulakki on ohuella kuminauhalla kiinni joten tälle on mahdollista tehdä kesä/arkivaatteet erikseen. Kangas on tuollaista hieman luonnonvalkoista puuvillaa, jota löysin Sinooperista. Housuihin tulee vielä pitsiä tai kuviollista nauhaa, on siltä osin kesken.

Yhden uuden nallenkin olen (taas) tehnyt, tästä tuli kyllä aika pullean puoleinen karhuneiti, ;D(Onneksi kelpasi kuitenkin hyvin uuteen kotiin) Kainaloon tarkoitettu:

Olen tehnyt myös jokusen pienemmän Tilda-työn, mm. lumiukon, mutta esittelyyn pääsee vielä jo viime talvena aloitetut luistimet, jotka sattumalta löysin kangas- ja askartelulaatikoista. Olin ommellut ja maalannut nämä valmiiksi, mutta ne eivät mielestäni silloin olleet tarpeeksi hyvät joten jäivät kesken..... nyt ne tuntuivat jo olevan ihan ok (olen oppinut kai olemaan itselleni armollisempi ;) ja teinkin niihin nyt terät ja viimeistelin helmillä ja ripustusnauhalla.

Koristelut ovat erilaiset, kun taaempi oli jo valmiiksi koristeltu ja nyt vain liimasin helmiä...

Viikonloppuna onkin edessä käynti Kätevä-messuilla, odotan innolla mitä sieltä löytyy =)